˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, | 19:2 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

 http://s1.uploadchi.com/4006807863.gif

 

من ایمآن دآرم بــــه پآیآن این روز هآے سرد و مه آلود ゜*.ピンク.*゜ のデコメ絵文字
  
゜*.ピンク.*゜ のデコメ絵文字 مآه من،مے دآنم ڪه به زودے آفتآبے خوآهے شد 
  
゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字 من این رآ از قاصدڪ هآے خوش خبر شنیده ام . . . ゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字
 


نظرات شما عزیزان:

shahram&maryam
ساعت9:23---7 آذر 1393
سلام ممنون که به وبم سرزدی...وبه خوبی داری...بازم به وبم سربزن
پاسخ: سلام،خواهش میکنم.چشات خوب میبنن.حتما


سینا
ساعت8:51---30 آبان 1393
حتـی اگــــــه از دوریـش دق کـنم
داغ کلمــه ی "برگــــــرد" رو روی دلـش میزارم...


morteza
ساعت15:41---29 آبان 1393
دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها
پاسخ: لـــღـایکـ


کتایون
ساعت7:21---29 آبان 1393
رفتنت غم رو با من تنها گذاشت
صداتو تو دل من جا زد و کاشت
کجاس اون مرتضی اون مرد صدا
ندارم عشقی دیگه جز مرتضی
دلتنگت شدم از حالا ....همه عاشقتیم
پاسخ: لـــღـایکـ


کتایون
ساعت7:20---29 آبان 1393
کودک که بودم ، تاب بازی بهانه ی خنده های بلندم بود .
حالا که بزرگ شدم ، چه بیتاب شدم
پاسخ: لـــღـایکـ


کتایون
ساعت7:20---29 آبان 1393
واقعا مرتضی چیکار کرد که تو 2 سال اینطوری عزیز همه شد؟

خوش بحالت مرتضی که همه بنده های خدا دوستت داشتن دیگه ببین خدا چقدر دوستت داره
بچه ها حالا که رفت بیایید خوب بودن رو ازش به یادگار یاد بگیریم

وجدانا دلم براش تنگ شده هرچند هیچوقت ندیده بودمش ولی فکر دیگه نخوندنش هم آزار دهنده ست
پاسخ: آره....خیلی..


کتایون
ساعت7:19---29 آبان 1393
"درد يعني:
دلم براش
خيلي
تنگ شده
اما هيچ
غلطي
نميتونم بكنم..."
پاسخ: لـــღـایکـ


کتایون
ساعت7:19---29 آبان 1393
باشه قبول ...رابطه ها مجازی شدن
....ولی درد ها که همچنان واقعی اند
پاسخ: لـــღـایکـ


^_★ALOƝƐ ƁOƳ★_^
ساعت5:14---29 آبان 1393
شمان تو معنای تمام جمله های ناتمامی ست که عاشقان جهان دستپاچه در لحظه دیدار فراموشی گرفتند و از گفتار بازماندند…
کاش میتوانستم ای کاش خودم را در چشمهای تو حلق آویز کنم!
پاسخ: لـ♥ــایکـ


^_★ALOƝƐ ƁOƳ★_^
ساعت5:14---29 آبان 1393
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺩﻭستــش ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯽ ﺷﯽ
ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺷﯽ , ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ …
ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ …
ﻫﻤﺶ الکی ﺍﺯﺵ ﺩﻟﮕﯿﺮﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺷﯽ , ﻣﺪﺍﻡ ﻧﮕﺮﺍن و ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﯽ …
ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ
پاسخ: لـ♥ــایکـ


یه دوست
ساعت21:10---28 آبان 1393
.
یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم…
میکشیدیم رو تخته…
فکر میکردیم خیلی تمیز شده…
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم…
الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم !!!
.
پاسخ: ممنونم از لطفتون


یه دوست
ساعت21:09---28 آبان 1393
خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند
فکری کن
اشک ما طعنه می زند به باران رحمتت
پاسخ: لایکـــ♥


pari3a
ساعت15:09---28 آبان 1393
هيچکس بعد هيچکس نمرده....


ولي …


خيليا بعد از خيليا....ديگه زندگي نکردن . . .
پاسخ: لایکـــ♥


شیدا
ساعت14:35---28 آبان 1393
باهـــــــــــر کــــــــــس میشـــــــــه خنـــــــدیــــــــد....

ولـــــــــــــــــــی !!!

فقــــــــــط در ×آغــــــــــوش× یـــــــــک نفـــــــــــرمیشــــــــــه

آرومـــــــــــــ شـــــــــــد....
پاسخ: ♥liKe♥


کتایون
ساعت12:22---28 آبان 1393
دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .
پاسخ: ♥liKe♥


کتایون
ساعت12:22---28 آبان 1393
تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .
.


کتایون
ساعت12:22---28 آبان 1393

پاسخ: فدات


morteza
ساعت16:27---27 آبان 1393
گفت دیوانه واردوستت دارم!چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست…

ム尺ムㄎん
ساعت13:44---27 آبان 1393
اشـــــــــــکهایم دفتـــــــــــردلتنگــــــــــ ـیهایـــــــــــم راخیـــــــــــس میـــــــــــکـــــــــــندهــ ـــــــــرشب... اینهـــــــــــاکـــــــــــه می بینیـــــــــــد دلـــــــــــنوشته های خیس روزهـــــــــــاوشبهــــــــــ ـای تکـــــــــــراری من است... بااینهـــــــــــاعاشقــــــــ ـــی مـــــــــــیکنـــــــــــم

یه دوست
ساعت19:19---26 آبان 1393
حداقل اگر خیانت کردی و رفتی ، آنقدر انسان باش که بگی خیانت کردم ! نگو تو بد بودی !

ali
ساعت2:06---25 آبان 1393
آدم ها می آیند



و این آمدن باید رخ بدهد


تا تو بدانی


آمدن را همه بلدند


این ماندن است


که هنر می خواهد ...
پاسخ: لایـــ♥ـکــ


کتایون
ساعت17:15---24 آبان 1393
نیم...
ﻣــﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘــــــﺮﺍﺵ ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﺑﭙﻮﺷﯿﻢ ﺣﺎﺟــﯽ
ﺍﺯ ﺍﻭﻧــــﺎﺵ ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﻔﺶ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﭘﺎﻣﻮﻥ ﮐﻨﯿﻢ !
ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺵ ﻧﯿﺴﯿـــــﻢ ﮐﻪ ۸۰ ﻗﻠﻢ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﯿﻢ !

ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺵ

ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﺷﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﻭﻝ ﺑﺎﺷﯿﻢ !

ﻣﺎﻧﺘﻤﻮﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﺸﮑﯿﻪ !

ﺷﻠﻮﺍﺭﻣﻮﻥ ﻟﺶ ﻭ ﺧﺎﮐﯿـــــــﻪ !

ﭘﺎﻣﻮﻥ ﮐﻔﺶ ﺗﺨﺖ ﻭ ﻭﺭﺯﺷﯿﻪ
پاسخ: لایـــ♥ـکــ


بیاتابترکی ازخنده
ساعت16:58---24 آبان 1393
اونــ مــوقــهـکـــهـ مــــــــــآ نـــآب بــودیـــمــ

شــُــمــآ تــــــــو کــَــمــَــره بــآبــآت آب بــــودیــ
آرهــ عَمـــــویی
پاسخ: لایــــکــ♥


DUYĞU
ساعت20:56---23 آبان 1393
میگویند شب سیاه است من دیدم سیاه تر از جدایی نیست...

میگویند مرگ سخت است اما سخت تر از بیوفایی نیست....

میگویند زهر تلخ است من چشیدم تلخ تر از تنهایی نیست
پاسخ: لایک


DUYĞU
ساعت23:39---22 آبان 1393
وقتی میمیرید نمی فهمید که مرده اید
تحملش فقط برای دیگران سخت است
بی شعور بودن هم مشابه همین وضعیت است


DUYĞU
ساعت23:39---22 آبان 1393
یادمــان باشـد ، بـا شکسـتن پـای دیـگران ، مـا بهتـر راه نخـواهیم رفــت ... !


atefeh
ساعت18:48---22 آبان 1393
●● هی غریبه...



●● شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان



●●رنگ سیاه به مرد من خیلی می آید



●●بند کراواتش را خودت سفت کن



●●این کار را دوست دارد



●● وقتی دستانت را میگیرد



●● خودت را در آغوش او بیانداز



●● با این کار احساس آرامش میکند



●●زحمت تاج عروس را نکش



●● سلیقه اش را خوب میدانم،برایت گرفته است



●● خلاصه کنم غریبه



●● جان تو و جان مرد من


pari3a
ساعت15:46---22 آبان 1393
ما را از کودکی
به جدایی ها عادت داده اند
همان جایی که روی تخته سیاهمان نوشتند:
خوب ها / بدها
پاسخ: like


ali
ساعت0:46---22 آبان 1393
مشکل اینجاست که



همیشه آدمهای تنوع طلب



دست می گذارند روی ، آدمهای باوفا ...!
پاسخ: خخخ!!!آره


atefeh
ساعت20:24---21 آبان 1393
دلم حال و هوای تو روا پیدا کرده



حال و هوای بوییدن عطر دل انگیز وجودت



حال و هوای بوسه زدم بر سجده گاهت



تنها دلخوشی من همین تفکرات خیالی است



حیف که به حقیقت نمی پیوندد



آرزوی خوشبختی برایت میکنم....!

پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت20:23---21 آبان 1393
چگونه بگویم ؟



اصلا از چی بگم ؟



از این همه تنهایی ؟



یا از این مرحم تنهاییم که فقط سیگار شده ؟



ولی بدون این مرحم الان جای خالیه تورو واسم پر میکنه .



منو درک میکنه . . . . . !



همون کارایی که تو هیچوقت نکردی . . . !!!!

پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت20:23---21 آبان 1393
از خودم دور میشوم


تا به تو نزدیکتر باشم


این روزها . . .


" خیال "


تنها راه با تو بودن است !

پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت20:22---21 آبان 1393
بغض


دست هایی ست


که از بیم آغـــــوش شدن


توی جیبم محــــکم مشت کرده ام


وقتی عابری که عطر تو را به تن زده


تو نیستی !

پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


Hasty 011
ساعت19:54---21 آبان 1393
LIKE داری...
پاسخ: فدایی داری


کتایون
ساعت19:45---21 آبان 1393
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


pari3a
ساعت19:44---21 آبان 1393
کاش میشد

صدا هارو هم کنار عکساشون

قاب کرد رو دیوار....
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت19:35---21 آبان 1393
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍ ﺭﺍﺳﺖ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻍ! ﺑﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ…
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت19:34---21 آبان 1393
خیلی سخت است عاشق کسی باشی

که روحش هم خبرنداشته باشد.

اماخیلی شیرین است که آهسته

وعاشقانه نگاهش کنی ودر دلت

بگی خیلی دوستت دارم
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت19:32---21 آبان 1393
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


atefeh
ساعت19:32---21 آبان 1393
همــه ی مـــا
فقــط حســـرت بــی پــایــان یــــک
اتفــــاق ســـاده ایـــم
کــــه جهــــان را بـــی جهــــــت،
یــــک جــــور عجیبــــی جــــدی گرفتـــــه ایــــم … !
پاسخ: ✖لــآیـــکـــــ♥ـــــ✖


بیاتابترکی ازخنده
ساعت16:44---21 آبان 1393
✖زِنــدِگیــ یـــآدّمــ بیــآر کِیــــآکُشـــتنًمــــ کیـــآ پُشتًـــــمـ بُودنــــ حــآلــآ دُشمّنـنـــ هِهـــ ✖
پاسخ: لایک


فاطمه
ساعت14:47---21 آبان 1393

من غرورم را مدیون بارانم
هنوز باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را
باران را سپاس که آبرویم را خرید
تا نفهمند آدم ها که من از تنهایی نیست که قدم می زنم
من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم بی آنکه بترسم از نگاه کسی
به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را…
[Web] -
پاسخ: very like


pari3a
ساعت1:27---21 آبان 1393
شایــــــــــد نفسمــــ…
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا…
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے
مرسی که به وبلاگم سر زدی
پاسخ: خواهش میشه


رومینـــــــــا
ساعت23:00---20 آبان 1393
از یه جایی به بعد … مرض چک کردن موبایل ات خوب می شه ،
حتی یه وقتایی یادت میره گوشی داری ،
دیگه دلشوره نداری که موبایلتو جا بذاری یا اس ام اسی بی جواب بمونه .
از یه جایی به بعد …
دیگه دوست نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بــِـدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه
پاسخ: like


رومینـــــــــا
ساعت22:59---20 آبان 1393
قابل توجه اقایون:

" با دختری باش"


که وقتی نباشی "ریملش" پاک بشه !

نه "رژلبش"...!!!

پاسخ: like!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚